Komunikacija

2015-12-02

Kaip gali būti, kad  tokio dalyko kaip bendravimas,  gali būti taip sunku mokytis? Trokštame būti išklausyti, trokštame išsipasakoti, paaiškinti, pamokyti ir išaiškinti kitiems kaip reikia gyventi:)

O taip! Tiek daug žinau, kad tiesiog netelpu savyje. Klausytis? Tik šiek tiek.. trumpai. Įkvepiu, iškvepiu ir vėl kalbu..

Štai tuomet ir susiduriame su kliūtimis bendravime. Nemokame klausytis. Aktyviai. Nesuteikiame grįžtamojo ryšio pašnekovui. Ar būtina? 

O kaip gi? Grįžtamasis ryšys - tai mano santykis su pasauliu ir pasaulio santykis su manimi. Sutikite, kad pokalbiai, kuriuose sulaukiate grįžtamojo ryšio nėra tokie, kokių  norėtumėte. Neretai grįžtamasis ryšys nesąžiningai, nepagrįstai ir netinkamai išsakomas. Jis atsiranda dviejų žmonių jausmų sankirtoje. Kiekvieno pokalbio metu manyje sukyla jausmai iš mano praeities, automatinės nekontroliuojamos mintys, kartais nerimas.

Skausminga. Tačiau pačių gražiausių dalykų juk ir mokomės iš skausmingų gyvenimo patirčių. Verčiau susitikti su juo tam, kad mokyčiausi, tačiau jei perdėtai reaguosiu į kritiką, negalėsiu mokytis.

Todėl šiandien mokomės kaip reikia klausytis, kaip suteikti pozityvų, bet teisingą grįžtamą ryšį. Dalyviams, kaip visada, teko nemažai padirbėti:)

 

Komentarai

Į viršų Į viršų
error: Wayfinder class not found